30 Mart 2017
  • Ankara 15 °C
  • İzmir 16 °C

Uçak kazasının 7'inci yılında ailelerin acıları halen taze

Isparta'da 2007'de meydana gelen uçak kazasında yakınlarını kaybedenler, içlerini Akdeniz'e döktü.

BABAMI 19 GÜN ÖNCE GÖRMÜŞTÜM

ATLASJET kazasında babası Mehmet Bey’i kaybeden İsmet Yılmaz, o acı günü şöyle anlatıyor:

“O gün ben askerdeydim. Çorlu’da vatani görevimi yapıyordum. Komutanımdan haberi aldım. Uçakla Isparta’ya geldim. Kazadan 2 gün sonra cenazemizi aldık. Allah bütün uçak kazasında vefat edenleri şehitler mertebesinde eylesin, gani gani rahmet eylesin.

Bu kadar yıldır bir davanın sonuçlanmaması ve hata olmamasını gösteren noktaların çıkması aklıma tek bir soru getiriyor; uçağa binenler mi suçluydu? 7 yıldır mahkemesi ve cezai boyutu sonuçlanmadı. İster istemez yargının geç tecelli etmesi bizde de derin acılar yaratıyor.

Davanın sonuçlanmadığı süreçte bir gün gelecek de uçağa binenler suçlu gösterilecek gibime geliyor.

Kazadan 2 gün önce babamla telefonla görüştük. 19 gün öncede Çorlu’ya ziyaretime gelmişti orada görüşmüştük.

BABAMIN EVE GELMESİ GEREKİYORDU. AMA GELMEDİ.

Babası Mehmet Yılmaz’ı kaybettiğinde 9 yaşında olan Adem Yılmaz, Akdeniz’e şöyle konuşuyor:

“Kazanın olduğu zaman 9 yaşındaydım. Sabah saatlerinde babamın eve gelmesi gerekiyordu ancak gelmedi. Annem televizyondan öğrendi. Bende o şekilde öğrendim. Ateş düştüğü yeri yakıyor. Ağabeyimle omuz omuza vererek bu zor yılları atlattık.

Burada 2 kişi kavga etse tek celsede sonuçlanırdı ama 57 kişinin canı için 7 yıldır mahkeme sürüyor. Bu kadar uzaması üzücü durum…”

EŞİ VE KIZINI KAYBEDEN

İZZET KUTLU: BU KAZA DEĞİL

Atabey eski Belediye Başkanı İzzet Kutlu, şöyle diyor:

“Maalesef bu kötü olay 7’inci yılı doldurdu. 8’inci yıla yarın (bugün) başlıyoruz.

Büyük acı, büyük üzüntü. Unutmamız mümkün değil. Her an rahmetlilerle birlikte yaşıyoruz.  Bilemiyoruz nedendir, niçindir neden olduğunu. Ama normal bir kaza olmadığını hep düşünüyoruz. Soruşturmalar ve adli süreç devam ediyor. Bu konu bildiğimiz bir iş değil. Cenabı Allah böyle bir acıyı ve üzüntüyü kimseye nasip eylemesin. Acılar bizim yaşantımızla birlikte sürecek. Temennimiz incelemelerin yapılarak varsa suçluların bulunması yoksa takdiri ilahi dem ekten başka inancımızın gereği başka bir şey diyeceğimiz yok.  Yaşantımız kazada hayatını kaybeden rahmetli eşim ve kızımla geçiriyoruz. İlahi emir, ilahi takdir diye geçiriyoruz. Uçakta diğer vefat eden herkese rahmet diliyorum. Kalanlara başsağlığı ve sabır temenni ediyoruz.

AVUKAT SÜREYYA YİĞİTBAŞI SOSYAL PAYLAŞIM AĞINDAN MESAJ VERDİ

ATLASJET uçak kazasında anne ve babasını kaybeden Avukat Süreyya Yiğitbaşı, Sosyal Paylaşım Ağı’ndan şu mesajı yayınladı:

“Allah der ki: ‘Kimi benden çok seversen, Onu senden alırım’ ve ekler: ‘Onsuz yaşayamam deme, seni Onsuz da yaşatırım’

Öyle büyüktü ki bende sevginiz… Bugün yine sevgiyle, özlemle anıyoruz…. Nurlar içinde uyuyun

Kaynak: Haber Kaynağı
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Kartal Yuvası Bulvar’da açıldı27 Mart 2017 Pazartesi 13:40
  • SDÜ öğrencisi gölette boğuldu27 Mart 2017 Pazartesi 13:04
  • Hizmet eden her insan bizim için kutludur27 Mart 2017 Pazartesi 12:39
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 kent 32 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.